Το Φιστίκι

ηλε-περιοδικό ευτράπελης ύλης, φωταδιστικό και κουλτουριάρικο

5η ποιητική βραδιά σύγχρονων Αιγινητών ποιητών

Posted by tofistiki στο 09/07/2014

Η καθιερωμένη πλέον ποιητική βραδιά, αφιερωμένη στους ποιητές της Αίγινας, πραγματοποιήθηκε  και φέτος , για πέμπτη χρονιά, στην όμορφη αυλή του Λαογραφικού Μουσείου Αίγινας. Η εκδήλωση οργανώνεται από τον Περιβαλλοντικό και Πολιτιστικό Σύλλογο «Ο Άγιος Λεόντιος».   Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στους σύγχρονους ποιητές που ζουν και γράφουν στο νησί.
Η Κική, παρουσίασε το παρακάτω ποίημά της:  
 
ΑΦΙΣΣΑ-ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ-ΒΡΑΔΙΑΣ-1
Όπως μ’ εκείνα τ’ αστέρια…
 

Έσκυψες το πρόσωπό σου στα χέρια μου

Κι εγώ φυλάκισα στις φούχτες μου την ανάσα σου,

έτσι, που μέσα στο καταχείμωνο,

κράτησα όλη τη ζέστα του καλοκαιριού.

 

Πήρα τη φλόγα που απίθωσες στην καρδιά μου

κι όπως κάθισες δίπλα μου,

και με προφύλαγες απ τους ανέμους,

άναψα μέσα και γύρω μου χιλιάδες φωτιές.

 

Και τόσο, θαρρώ, φεγγοβολάει ο κόσμος,

που, ακόμη κι όταν εμείς δεν θα υπάρχουμε,

θα ‘χει μείνει, ωστόσο, η ανταύγεια της.

Όπως μ εκείνα τα αστέρια,

που γυρνάνε σβησμένα στον ουρανό,

κι εμείς βλέπουμε ακόμη το φως τους!

 

 Κική Σαραντάκου

 

Σχετικό αφιέρωμα μπορείτε να διαβάσετε στο Aegina Portal

Σχολιάστε

 
