Το Φιστίκι

ηλε-περιοδικό ευτράπελης ύλης, φωταδιστικό και κουλτουριάρικο

Δυο χρόνια, κιόλας…

Posted by tofistiki στο 17/12/2013

Δυο χρόνια, πέρασαν κιόλας… Να το λες και να μην το πιστεύεις.

Ας είμαστε καλά, να τον θυμόμαστε, όλοι. Έχει αφήσει πίσω του τόσα πολλά και τόσο αξιόλογα «σημάδια» άλλωστε. Όλα τα γραφτά του, βιβλία που είχε εκδόσει ή είχε ήδη έτοιμα προς έκδοση, σκόρπια κείμενα σε σκληρούς δίσκους, σημειώσεις… βαριά κληρονομιά.

 

mimis (2 of 1)

Ετούτος ο πόνος…

Είναι δικός μου,
καταδικός μου,
δεν τον μοιράζομαι με κανέναν!
Γι αυτό τον κρύβω,
σαν τ’ ακριβό μου απόκτημα,
στο κρυφό μου συρτάρι…
Κάθε πρωί,
τον νιώθω να ξεμακραίνει,
μα χάνεται;
Κρύβεται στα ρούχα τ ο υ,
στη ντουλάπα,
στα συρτάρια με τα χαρτιά τ ο υ,
στα βιβλία στα ράφια,
που ορφανέψαν από τα χέρια του…
Όμως το βράδυ,
σαν κλείνω τις πόρτες και τα παράθυρα
τον νιώθω, πάλι, να πλησιάζει,
γεμάτος ανασφάλειες,
απορίες…
και ενοχές…
να ξενυχτίσει μαζί μου…
Γράφτηκε από την Κική, τον Φεβρουάριο του 2012, δύο μήνες μετά το θάνατο του Μίμη. Μου το έδειξε μόλις χτες…
Σχολιάστε

 
