Το Φιστίκι

ηλε-περιοδικό ευτράπελης ύλης, φωταδιστικό και κουλτουριάρικο

Η ομιλία στην ημερίδα για τον Μποστ

Posted by tofistiki στο 18/04/2013

Το Φιστίκι αγαπάει τον Μποστ, όπως τον αγαπούσε κι ο Μίμης. 🙂
Η ανάρτηση του Νίκου, εκτός από το κείμενο της ομιλία του στην ημερίδα “Ξαναθυμόμαστε τον Μποστ” που έγινε στο Μουσείο Μπενάκη στο πλαίσιο της έκθεσης «Cherchez να φαμ΄ – Ο Μποστ του Τύπου», που συνεχίζεται εκεί ως τις 19 Μαΐου, έχει επίσης συνδέσμους προς κάποια σκίτσα, αλλά και προς τα βίντεο της ημερίδας που περιέχουν όλες τις πολύ ενδιαφέρουσες εισηγήσεις που έγιναν από τους συμμετέχοντες. Απολαύστε! 🙂

Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Την Κυριακή που μας πέρασε, όπως σας έχω πει ίσαμε δεκαπέντε φορές, πήρα μέρος στην ημερίδα «Ξαναθυμόμαστε τον Μποστ» που έγινε στο Μουσείο Μπενάκη (της Πειραιώς) στο πλαίσιο της έκθεσης Cherchez να φαμ΄ Ο Μποστ του Τύπου, που συνεχίζεται εκεί ως τις 19 Μαΐου. Αν και δεν είμαι αμερόληπτος, αφού συμμετέχω στην έκθεση (έχω διαλέξει τα σκίτσα και έχω γράψει τα κείμενα) νομίζω ότι είναι πολύ καλή έκθεση, πολύ ενδιαφέρουσα. Εξίσου ενδιαφέρουσα νομίζω πως ήταν και η ημερίδα, και επειδή στην ομιλία μου είπα μερικά πράγματα που δεν τα έχω παρουσιάσει στο ιστολόγιο νομίζω ότι σηκώνει να την αναδημοσιεύσω εδώ.

Όμως, υπάρχει και κάτι καλύτερο. Πέρα από τη δική μου ομιλία, που θα την παραθέσω στα επόμενα για να τη διαβάσετε, μπορείτε να δείτε και να ακούσετε όλες τις εισηγήσεις, μια και έχουν ήδη ανέβει σε βίντεο, με επαγγελματική λήψη, στον ιστότοπο του ιδρύματος Μποδοσάκη. Παρόλο που διαρκούν αρκετά, πάνω…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 2.036 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

 
