Το Φιστίκι

ηλε-περιοδικό ευτράπελης ύλης, φωταδιστικό και κουλτουριάρικο

Δύο χρόνια χωρίς τη Βούλα…

Posted by tofistiki στο 13/08/2011

Δυό χρόνια κιόλας, χωρίς τη Βούλα που τόσο αγαπήσαμε…
 

 

Ανοίγεις τα χέρια σου

Και ξεδιπλώνονται τα πανώ της Ειρήνης!

Κινάει μαζί σου η πορεία

Κι εμείς στοιχιζόμαστε πίσω σου.

Όπου κάνεις φωλιά

Μαζευόμαστε γύρω σου σαν κλωσσόπουλα!

Ακουμπάω κι εγώ κουρασμένη στον ώμο σου

Και συ βρίσκεις καιρό να μ αφουγκραστείς.

 

Όταν θα στήσουν τα αγάλματα στις πλατείες μας,

Θα σμιλέψουνε τη μορφή σου

Και θ’ αποτυπώσουνε τα μάτια σου

Για τη Μάνα!

 

 
 
 
«Προσφορά», ένα ποίημα της Κικής Σαραντάκου, αφιερωμένο στη Βούλα Μανή
Από τη συλλογή <του έρωτα και του αγώνα>, 1986
 
 
2 Σχόλια to “Δύο χρόνια χωρίς τη Βούλα…”

  1. Γεωργία Λιονάκη said

    Την Βούλα την γνώρισα βαθιά όπως όλοι μας..την αγάπησα δυνατά όπως όλοι μας..μου έμεινε το παράπονο που δεν την χόρτασα, όπως σε όλους μας έμεινε.. Την κουβαλώ μέσα μου, μου την φανερώνουν απρόσμενα τα όνειρά μου, αναγνωρίζω τα λόγια της σε τρίτους, αναζητώ τις αποφάσεις της στην ζωή μου..
    Την Βούλα..την Βούλα μου, τη δεύτερη μητέρα μου..

Σχολιάστε

 
