Το Φιστίκι

ηλε-περιοδικό ευτράπελης ύλης, φωταδιστικό και κουλτουριάρικο

Εις μνήμην Πρέβελης…

Posted by tofistiki στο 24/08/2010

Χωρίς λόγια, μόνο με ένα κόμπο στο λαιμό…

😦

Ακόμα δεν το έχω πιστέψει οτι χάθηκε αυτή η απίστευτη ομορφιά…

(Φωτογραφίες: Λένα-Μάνος. Πατάτε πάνω τους και μεγαλώνουν)
2 Σχόλια to “Εις μνήμην Πρέβελης…”

  1. Κατερίνα Τοράκη said

    Με συγκίνησαν οι σελίδες σου, αρχικά για την Κρήτη και τώρα για την Πρέβελη και την ομορφιά που χάθηκε. Άτιμο πράμα η φωτιά (ή και ο άνθρωπος;)
    Κατερίνα

    • tofistiki said

      Ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Ήταν για μένα συγκλονιστικό να έχω δει για πρώτη φορά στη ζωή μου αυτή την ομορφιά και να ξέρω οτι τα παιδιά μου δεν θα τη δουν…Πολύ θλιβερό σαν γενικότερη σκέψη για όλα αυτά που δεν φροντίζουμε αρκετά για να τα διατηρήσουμε.

      Έχετε χαιρετίσματα από τον πατέρα μου!

      Λένα Σαραντάκου

Σχολιάστε

 
